Dålig bloggare

Jag kom just på att jag inte har bloggat sen i ... torsdags, tror jag.
Här kommer en resumé från helgen:

Fredag: Min kompis Elena fyllde år i torsdags så på fredagen for jag, maria, yrsa och sofia till henne i Kalix på fredagsmys med middag och film. Hur mysigt som helst, det kan jag lova!
Vi åt kyckling och klyftpotatis till middag och såg på en svensk film som heter "Under ytan".

Lördag: Vaknade vid tio, packade och åt frukost. Sen till bussen som gick 12:15. Halv tre var jag sen i piteå. Jobbig bussresa, det kan jag garantera. När jag kom hem åt jag lite mellanmål framför ett "Friends" avsnitt på datorn. Sen gjorde jag mig iordning för att gå ut och äta på Thai med mamma. Vi hyrde sen sjunde säsongen av Friends.
Men innan vi for hem for vi en sväng förbi mormor och morfar för att lämna en bok. Och jag lånade tre mysiga stickade tröjor. Perfekt att ha till jeans eller leggings. SEN for vi hem och fikade och såg på vänner x2.

Idag blir det väl att bara vara hemma, men sen har jag konståkningsträning och cheerleading.
KUL!

Nu ska jag göra frukost.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0