I feel pretty, oh so pretty ...

Mysig dag.
Hade tänkt gå och sola när jag vaknade men var way för trött/lat. Så det blev frulle à la Sara och sen fixning och val av kläder. Blev denna kombo:



Sen ner till stan med lisa för att fika med antfjant och My. Trejvlansch.
Efter thé och en galen andréas som var så häääär nära på att elda upp hela Roasters, hade jag konståkning.
Inte så bra träning. Mina skridskor behöver ABSOLUT slipas.

Ikväll har jag och mamma varit och ätit på Thai, sen såg vi "Hairspray" på bio med John Travolta som spelar mamma. Rolig film. I love Johnny!
Efter ett vänner-avsnitt med en sovande mamma i soffan säger jag nu godnatt, Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0