Hår funderingar

Vad gäller mitt hår så är jag oerhört rastlös av mig. Jag tröttnar hur fort som helst och vill ha nytt hår varje dag fast det är ju inte riktigt möjligt.
Men nu har jag haft samma frisyr och hårfärg en aning för länge så jag tycker absolut att det är nödvändigt med en förändring.
Jag har dock ingen bild eller så på hur jag har tänkt men jag kan ju förklara.
Nu har jag en mellanbrun lite längre page som jag har satt i löshår i, men jag är egentligen väldigt mörk så jag har fått en grym utväxt. Och nu ska jag inte vara fjantig och färga nån töntfärg. Så jag har tänkt att jag ska ta ut löshåret som jag har i nu, det har blivit rejält slitet, och beställa nytt svart (!) remy löshår (remy är bättre och blir inte lika slitet). Sen ska jag färga mitt hår och klippa lugg. I luggen och lite på sidorna framför öronen ska jag göra typ ljusblonda tjockare slingor.

oj, det där lät ju inte alls snyggt, fast det är snyggt det kan jag lova. För jag har haft liknande förut.
Så, vad tycker ni? Låter det vettigt? Jag vill veta vad NI tycker.
Don´t be shy ...

(min nuvarande frisyr på bilden)

Kommentarer
Postat av: Anni

Tycker du har jättefint hår nu, men det du skrev lät ju riktigt snyggt faktiskt.. Jag är också sugen på löshår!

2007-11-19 @ 19:25:58
URL: http://annisblogg.blogg.se
Postat av: Sara

jo, det är förvisso ganska fint, frisyren, men löshåret är så slitet (redan) så det måste i vilket fall som helst bytas ut. Och sen har jag en snygg fem centimeters utväxt som jag inte riktigt trivs med. Jaja, får bli något nytt efter löning...

2007-11-19 @ 21:52:43
URL: http://stilmedsara.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0