Mina rea-fynd

Tjoho! jag är så lycklig att jag hittade så mycket fina grejer på rea.
Jag hittade tillochmed en tunika att ha när jag ska på bröllop i Sthlm om en vecka..

image61

. Supersnygg knallgrön sidenklänning med en bred mudd längst ner som ger en coolare effekt.
Den  ska jag ha på bröllopet med svarta pumps och lockigt hår. Blir säkert superbra!
. Härlig grå ullkofta i a-linje-modell med klädda knappar och trekvartsärm.
. jättesöt knallrosa blus med knyt i midjan och spets. Den gör sig inte så bra på bild men den är jättefin på.
. Hello Kitty scarf. Ni vet ju hur besatt jag är :P
. Enkel tisha med sammetshjärta.
. Ytterligare en tisha med ugglor på.
. Skinnkjolen från Gina. Hade ju tänkt köpa en sån förut men jag måste ha provat en 36:a som var felmärkt til 34 för den satt jättedåligt.
. Jag har också köpt en enkel svart kofta med stora knappar som jag glömde att ta kort på. Ni kommer säkert att få se den i bloggen i framtiden ;)

Jag och mamma håller fortfarande på med 500-bitars puzzlet men vi har tagit en matpaus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0