Min juleskörd :)

image60

Jultomten var generös i år! Jag fick jättemycket fint. Det gör sig inte rättvisa på bilden men det är i alla fall jättebra grejer. Jag fick också lite saker till min nya lägenhet. En tekanna från Bodum som min mamma tyckte att jag inte kunde klara mig utan. Och hon har säkert rätt.
Sen fick jag också den supersnygga lackväskan med gulddetaljer från Saddler. Den ska nog få följa med mig på många roliga upptåg.
Dom två vita tröjorna som nästan smälter in i mitt överkast som jag har lagt upp allt snyggt på är från Gina Tricot. Den ena ska bytas till något annat eftersom den bara fanns i vitt och det är ju inte så praktiskt.
Den andra var lite stor så den ska jag bara byta storlek på.

Jo, den fjärde januari skulle ju jag och mamma fara ner till stockholm för att gå på bröllop och lite shopping. Men i julklapp fick jag av mamma en extra shoppingdag. Så vi far en dag tidigare så jag hinner med mer. haha. Det var en jättebra pres.

Vad var det bästa ni har fått i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härliga julklappar!

Jag har fått ett kamerastativ, vilket jag är jätteglad över, och så en massa bra skivor :)

2007-12-25 @ 23:22:14
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Sandra

vilka fina grejer! :D

Det bästa jag fick var en ny digitalkamera! :)

2007-12-26 @ 18:28:13
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0