1 dag till jullov

Japp. Imorn är sista dagen jag går i skolan. Heeeerliiiguuut!
Känns finemang, jag ska sova och sova och sova när jag kommer hem.

Nytt för idag är att jag ska förmodligen flytta hemifrån. Jajjamen. 6 mil från min hemstad kommer jag att flytta. Men det är inte så farligt som det låter. Jag ska verkligen inte bo själv eller så. Jag ska bo med tre tjejer från min klass i en lägenhet på hertsön. Åh vad vi kommer att ha det trevligt tillsammans.

Nej, nu mår jag lite illa. Har tryckt i mig en halv chipspåse och en kiwi på det. Usch! Vad smart av mig att bli mätt på skräp. Riktigt smart.
Har ni sett Nicky Hiltons nya LV väska. Jag tycker den var riktigt cool. Ni kan se den här.


Kommentarer
Postat av: Sandra ;D

äsch, kiwi är nyttigt! :D haha

2007-12-18 @ 21:02:19
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0