"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys!"

Godmorgon!

Har precis fixat mig klart och har nu bara det stora problemet kvar - WHAT TO WEAR?! Damdamdamdaaaaam!

Idag jobbar jag 15-20 och efter det ska jag och agnes slänga ihop något sorts käk tror jag, vi hade planerat fläskfilé men igår på Dagslivs blev vi så INTE sugna på det så vi får se vad det blir ...

Bjuder på denna otroligt *host!* smickrande bild på Agnes och mig tagen igårkväll innan våran kvällsprommis in till stan.


Kommentarer
Postat av: CHAIN ME.

Skosmycken, handsmycken och mycket mer! :D Spana in chainme.blogg.se

2009-11-27 @ 14:32:47
URL: http://chainme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nejnej, choklad blire!

2009-11-27 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0