Svar på frågestunden

Postat av: Anonym
Hur mycket spenderar du i månaden? ;)
Svar: det blir nog några tusenlappar. Lite olika från månad till månad

Postat av: Victuria
Jag vet inte ifall svaren ar helt sjalvklara for jaghar inte hangt med sa mycket men...
Hur kommer det sig att du bor i en egen lagenhet? hur har du rad med det?
Vilka bloggar laser du dagligen?
Har du nagongang fatt ett erbjudande pga. bloggen?
Svar: Inga frågor är självklara ;) Jag bor ju inte i samma stad som min familj utan bor i Luleå där jag går gymnasiet, därför får jag något som heter inackorderingsbidrag som täcker nästan hela hyran men det räcker ju inte till mat o.s.v. så jag får lite pengar av min pappa också :)
Bläddra ner lite så ser du vilka bloggar jag läser.
Jo, jag har ju blivit bjuden på dom stora bloggeventen. Från veckorevyn och så. Har dock aldrig kunnat gå eftersom jag bor 100 mil därifrån :P

 

Postat av: elise
Tjänar du pengar på bloggen?
Svar: Än så länge är det bara småsummor :P


Postat av: Ellie
Vad skulle du ta med till en öde och vilka är dina bästa skönhetstips? :) kram
Svar: Hmm... svår fråga. Det skulle nog vara en mobiltelefon om det var så att jag hade hamnat där mot min vilja ;) Men om jag ville vara där så skulle det nog vara en kompis ;) Mina bästa skönhetstips är nog något så tråkigt som sömn, dricka mycket vatten, och vara glad. Jag känner mig som snyggast när jag är på bra humör :)

Postat av: Sandra
Vad vill du jobba som i framtiden? :)
Svar: Något som har med mode och kläder att göra. Inköpschef kanske? Eller modereporter.

Postat av: ► S u s s i e K ◄
Vilka bloggar läser du dagligen/ofta?
Svar: Jag läser dom stora bloggarna, typ Elin Kling, Sofi Fahrman, Blondinbella, Kenza, Stina och mina vänners.

Postat av: dennis
har du kille.. eller på G?
Svar: Nej, det har jag inte. Och nej, det kan jag inte påstå men jag letar :P

Postat av: Lillan
Vilken av plaggen i din top-bild är din favorit?
Svar: Jag tycker om dom flesta där, men dom från i somras är nog snyggast. Typ den i mitten högst upp och den allra första. Vilka är dina? ;)

Postat av: Erika
vilka är dina topp 5 bloggar?
Svar: Läs några rader här ovan.

Postat av: elise
varför har du ingen pojkvän?
festar du aldrig?
är dina föräldrar skilda?
Svar: Jadu, jag har nog inte träffat någon rätt än :P Och jo, jag festar, men kanske inte varje helg. Mina föräldrar var aldrig gifta och jag har aldrig bott med min pappa.


Postat av: marie
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? :D
Svar: Jag är nog nöjd med rätt många kroppsdelar ;) Men mina ben är rätt snygga :P

Postat av: sara
vilken är din stilikon?
favoritartist/musik?
Svar: Jag har ingen specifik favorit men jag tycker Mary-Kate och Ashey klär sig otroligt snyggt.
Och på den här frågan måste jag vara lite tråkig också. Jag lyssnar ju nästan inte på musik, haha! Men coldplay spelades flitigt i sommar.

Postat av: maja
Vad går du för gymnasielinje?
Svar: Jag går Hantverksinjen med inriktning mode och design i Luleå.

Postat av: Victuria
Var kommer din svarta glansiga body ifrån? Har letat efter en sån.
Svar: Den är inte en body utan en vanlig trekvartsärmad tröja från Gina Tricot.


Har ni några mer frågor kan ni fråga närsomhelst så ska jag försöka svara :)


Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hej hej !

Hoppas att du är med och tävlar om de "slitna" jeansen från Forever 21 i min blogg !



Kram :)

2009-01-17 @ 02:32:31
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0