Bad day

nej, ingen höjdardag det här. För att vara sann så har det inte varit någon höjdardag på riktigt länge. Känner mig som ett tomt skal som "flyter" omkring. Känns lite som att jag inte riktigt vet vad jag vill eller vem jag är i många avseénden.
Men imorgon åker jag hem till Piteå och det blir väl lite bättre. Trivs bättre där än här i Luleå.
Imorgon har jag en lektion - hantverksteknik och sen tar jag bussen hem och fikar med mamma. Blir väl mysigt.
Har inte bestämt mig om kjolen och linnet än. Vi får se.

Nu ska jag se filmen om hitler på tvåan.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Då blir det mamma som registrerar, eftersom jag inte är 18. så jag vet inte, hon kasnke gör det innan jag kommer ner eller när jag har kommit ner. då får jag se om jag kommer ihåg att klicka mig in via din länk ;P

2009-01-22 @ 22:55:16
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0