Sara, gå och lägg dig!

Jag ligger i sängen med datorn på magen och är för trött för att gå och tvätta bort sminket men vet att om jag skippar det idag blir det inte en vacker syn för mina kollegor imorgon XD

Slutade tio idag och har inte gjort ett skit efter det, bara slappat eftersom jag öppnar butiken imorgon, alltså klockan 9 och då vill jag vara pigg och fräsh (så fräsh man kan vara när man gått och lagt sig såhär sent)

Sorry för dålig bloggning i helgen men igår hamnade vi på en förfest till en efterfest :P Jag och agnes for till vickan där ante var med några idol-polare som han skulle slå följe med till efterfesten till idol finalen senare..
Vi skulle ut på krogen men ... saker blir inte alltid vad man tänkt sig :P

Nu ska jag ta mig i kragen och tvätta bort det här sminket. Slutar kl 18 imorgon så vi hörs då, puss!

Kommentarer
Postat av: Carita

å, gud vad kul :*

2009-12-13 @ 19:51:29
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tycker du är jättefin som blondin också!

2009-12-14 @ 21:42:16
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0