Godmorgon mina små änglar!

Sovit gott? Det har i alla fall jag. Väldigt gott!

Sitter här i sängen och har precis tryckt i mig en filtallrik + tre rån - the ultimate breakfast. Men även fast jag är så duktig på att äta frukost väger det inte upp hur dåliga mina andra mål mat är, kolla här bara:
Igår åt jag: frukost (bra!), lunch bestående av en och en halv kycklingklubba och potatissallad och cola, middagen blev en stor stripsmeny med smältost på max och sen när jag kom hem vid elva åt jag ett halvt paket riskakor.

Seriöst?! Det FÅR inte fortsätta i den här takten, men i ärlighetens namn så är det inte så jäkla lätt ska ni veta när man jobbar tider på dygnet som sträcker sig över både lunch och middag blir det lätt att man softar till det hela. Tips på rätter att äta som inte är beroende av en spis? Någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0