Min dag

Imorse skulle jag egentligen gå upp nio för att ringa till Vårdcentralen för att få någon tid att kolla upp astman, knäna och hörseln (inte mycket som är helt på mig med andra ord  ;) men när väckarklockan ringde gick jag upp, slog av den, och gick och lade mig igen och tänkte "äsch! Dedär tar jag itu med imorn". Smart där.
Så jag somnade om och vaknade inte förrens halv tolv. Då åt vi frukost ute i trädgården och sen lade jag mig och solade till klockan två. Då gjorde jag mig iordning för att fara ner på stan och kolla på mobilen,
och nu ska ni få höra om det värsta på hela dagen: När jag hade parkerat min moped på den minimala platsen som fanns på moped-parkeringen ställde jag mig brevid mopeden för att få upp den på stödet. Då känner jag bara något kokhett eller iskallt (går inte att känna skillnad i det ögonblicket) som tar på min vad. Då var det grannmopedens KOKHETA avgasrör som jag står och lutar mig mot. Det värsta är att jag inte kommer därifrån riktigt direkt för jag var som klämd mellan min och den andra mopeden. Sjutton så ont det gjorde.
Jag var tvungen att gå och köpa kylbalsam på apoteket, och nu, måååååånga timmar senare svider det fortfarande.
Hoppas bara att jag inte får nåt ärr.

Nu ska jag sova. Hoppas ni haft en mysig sommarkväll.
Godnatt, gullungar!


Kommentarer
Postat av: skea

jag har också råkat ut för det.. och jag har ett ärr på baksida vad =/

2008-07-30 @ 09:19:08
Postat av: Jenny

ajaj ;/ min kompis råkade ut för det en gång, blev inget mysigt sår :/

2008-07-30 @ 13:49:18
URL: http://thrillmekillme.blogg.se/
Postat av: Emma

Det kan ofta bli sådär med väckarklockan!

2008-07-30 @ 15:20:39
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: ewa

ååh, jag har också varit med om det, men då var det iofs min egna moped som prc hade slagits av, så det var bara inte varmt av solen, men ajg har ett ärr, dock så har de börjat blekna nu, och det hände förra sommaren

2008-07-30 @ 16:15:15
URL: http://track1.blogg.se/
Postat av: Emma

Aj aj :/ stackars Sara :( hoppas det blir bättre snart :).

2008-07-31 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0