Bad i havet

Idag var vi på Nimbys värld på Piteå Havsbad där jag och Erika blev störtförälskade i en kille från Norge. Eller Störtförälskade var väl lite att ta i. Men han var snygg (SNYYYYGG!!!), snäll och ja, snygg.
Vi får i alla fall hem och åt på max och sedan tillbaka till PHB där vi träffade han och hans kompisar. Vi gick ner till vattnet och badade ett tag. Superhärligt, första doppet för i år och sedan gick vi till deras stuga och pratade och bytte om (jag och erika alltså. På en toallet. Dom var inte med då om ni fick för er något sånt ) Sen körde vi in till stan, köpte godis på Tio till Tolv och sen hem till mig för dubbla avsnitt av SATC. Eller, vi han se ett och ett halvt.

Nu sitter vi här i soffan och äter popcorn, ska väl snart sova eftersom vi ska upp relativt tidigt imorn och ta bussen till Luleå.

Jo förresten, Löshåret som jag sålde är till salu igen. Blev lite struligt med betalning och så med tjejen som skulle ha det. Högstbjudande får det.

Kommentarer
Postat av: amandasundgren

trevligt att se snygga killar ;)

har du haft en fin dag? kramkalas

2008-07-17 @ 19:28:00
URL: http://www.amandasundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0