Solarium

Snart ska jag ner på ICA och handla till mamma och sen sola, om jag kommer mig för det. Ni förstår, jag är lite smått rädd för att sola. Jag vet inte vad som händer. Jag är helt lugn innan och sne lägger jag mig och då blir jag helt paranoid och tänker sjuka tankar. Typ "tänk om det börjar brinna där ute och jag inte hör det" eller "vad är det där som låter? är det normalt?" Varför tänker jag så? Kan någon hjälpa mig att få bort min fobi? Det är seriöst jobbigt eftersom jag vill vara solbränd och inte får använda b.u.s.
Nu ska jag i alla fall ta mod till mig och släpa mig ner ...


Kommentarer
Postat av: ida

Är det något du borde vara rädd för när du ligger i ett solarium så är det riskerna du utsätter huden för. Istället rekomenderar jag dig använda krämer som ger dig lite färg!

2008-01-11 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0