Shoppat i Stockholm

Det blir en väldigt enkel lista över det jag köpte i sthlm på grund av att jag inte sitter vid våran dator som har PhotoShop.

  

Bild 1.
MC-jacka som precis höll på att bli uppackad i butiken när jag såg den. H&M
Adidasjacka. Som jag letade. Överallt i Stockholm. Sen fann jag den i en team sportia butik inne i gallerian som hotellet låg i.

Bild 2.
På den här bilden är allt jag köpte 1:a och 2:a dagen. Var det är köpt hittar ni i några inlägg längre ner.

Bild 3.
Björn Axén Shampoo och Balsam. I Love It!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ju ut att ha varit en lyckad shoppingtur! :)
Ha en fin dag!

2008-01-08 @ 21:26:10
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0