Beslutsångest

Nu är det dags igen, mitt hår ska få en annan kulör.. Men vilken. Jag har så beslutsångest!
image82

Den första förpackningen är den hårfärg jag har velat ha många år nu men som jag aldrig kommer mig för att färga eftersom det bara är slingor i den. Men ack så fint det är. Dock så är det mer röda pigment i den än vad jag har tänkt den här gången.

Den andra är ju färg+slingor i ett. Någon som har erfarenhet av just denna nyanskombo? Tycker det är grymt snyggt med lite kallare färg och slingor och åh! Ja, det är superfint helt enkelt.

Den sista är en nyans som jag har gått och spanat på ett tag och som jag vet rätt säkert skulle passa mina färger och så. Så det är väl typ ett säkert kort. Den är inte riktigt så mörk och askig i verkligheten, jag hittade bara ingen bättre bild än denna.

Snälla underbara läsare. Hjälp mig nu ...

Kommentarer
Postat av: Emma

den tredje finast(:

2008-01-16 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0