Explanation

Ibland måste man prioritera. Och dom senaste dagarna har jag tyvärr varit tvungen att prioritera bort bloggen. Tråkigt men sant!

Men ska vi ta det här grundligt så är det såhär: Jag flyttade ju ner till Stockholm förra veckan för att jag har fått ett nytt jobb på en ny Monkibutik (i Kista galleria) och där började jag i torsdags. Innan öppning är det himla mycket att göra och långa dagar och öppningsdagen (idag) var inget undantag.
Så när jag kommit hem på kvällarna har ätit lite, kollat på serier och vilat upp mig inför kommande dagar!

Måste också tillägga att jag gillar mitt jobb enormt mycket och det är så underbart härliga människor man jobbar med så det känns riktigt grymt! Någon som var på Monki i Kista idag förresten?

Jag kan inte lova fem uppdateringar om dagen men jag kan däremot lova att jag ska försöka med två inlägg, hur låter det?

Nu ska jag och Agnes se Gossip Girl och ha en avkopplande onsdagskväll :) PUSS, HJÄRTAN!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag skulle ha åkt igår, men det blev inte av tyvärr :/ var ju supersugen att spendera pengar på Monki. Men jag ska försöka titta in så snart som möjligt :)

2009-11-26 @ 08:37:22
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: stephany

hej, jag tänkte kolla lite med dig.

som jag förstått det jobbar du på nya monki i kista galleri?

då tänkte jag fråga dig, har du någon aning om alla personalanställningar är tillsatta? jag bor nämligen exakt i området, men hade ingen aning om att dom öppnat ny butik där & då heller inte hunnit skicka en intresse anmälan. hur gick du till väga, & vem rekomenderar du att jag ska vända mig till?

2009-11-27 @ 13:38:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0