Mer shopping

Idag ringde jag och beställde nytt löshår från Stockholm, i färgen 4#. Är den mörk?! För en halvtimme efter att jag beställt det kom jag på att "Oups! Det blev nog lite väl mörkt dedär" så jag ringde tillbaka och be han ta en ljusare färg men nähäpp.. Då hade han redan hunnit skicka det. Förstå vad fort det gick! Paketet låg alltså på lådan en halvtimme efter att jag beställt det. Jeeeez! Jaja, jag får väl skicka tillbaka det om det inte passar.

Sen ikväll klickade jag hem dessa (bild nedan) glasögon från Ebay. Har ju velat ha ett par ett tag nu men nu blev det också lite inpuls. Såg att auktionen skulle gå ut om 3 min. så jag bjöd på dom och vipps! Så var dom mina :)
Något som dock är lite skrämmande är hur himla lätt det är. Man skriver bara en siffra och om man vinner auktionen betalar man ju med paypal och då är det bara att klicka på en knapp och sen är det klart! Läskigt.


Nej, nu blev det här långt. Hoppas ni orkar läsa det ;)
Nu ska jag se på Jay Leno show och äta en kiwi.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

snyggggga!

2008-08-15 @ 10:46:30
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/
Postat av: Anni Honey

Har också blivit sugen på såna brillor, såg att Blammo hade ett par snygga på Nelly så ska kolla imorrn på stan om de finns i butiken ;D Hoppas! Kramar

2008-08-15 @ 17:53:48
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: beatrice

Snygga!

2008-08-20 @ 17:17:52
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0