tråkmåns

anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen på två dagar är för att jag helt enkelt inte har något att delge er.
Igår blev jag så deprimerad över att jag bara har ett par jeans som jag kan använda så då blev det sveriges tråkigaste outfit. Och idag har jag myskläder på mig. Skönt, men det är inte sånt man vill visa i bloggen.

Idag går jag skola till ett, och då ska jag gå och shoppa mig ett nytt läpsyl. Tycker att mina läppar är värda det. :P
Sen ska jag hem till lägenheten, städa lite, handla och unna mig någon god mat. Och jag har GLASS i frysen. mm.. gott.
Sen imorn så går jag till halv tolv. Då ska jag stanna kvar och sy lite grann. Måste bl.a. sy ett par byxor till modevisningen som jag ska ha till min sportjacka. Vi får se hur det blir.
På torsdag har vi tema-dag och ska sy "den lilla svarta". Det blir nog roligt, och sen åker jag hem till piteå för att städa och träna cheerleading. Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.
Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0