Have you missed me?

Efter två veckor utan bloggande är jag tillbaka. Den där lilla oförutsedda bloggpausen kändes lika nödvändig som luft, faktiskt. Hade inte alls någon ork, energi eller inspiration. Men nu ni!

Börjar med en liten update om hur mitt liv ser ut i nuläget:
Har bott hos Sissel hela veckan i väntan på nycklarna till min nya lägenhet (måndag), jobbar mycket som vanligt, shoppat ALLDELES för mycket (visar snart), upplevt första solstrålarna genom solglasögonen för i år idag, äter i snitt två avokado per dag (inte billigt i längden, 7x2x7=98 kr i veckan), färgat håret hos Björn Axén igår (visar även detta snart) och har GRYM vårlängtan.

Okej, nu när vi är på det klara med mig, hur är det med er?
Ska redigera några bilder nu och slänger upp dom inom en halvtimme. Har lyckats haffa en grej från H&M trend som jag bara avgudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0