trying to be funny?

Ni får ursäkta mig så mycket för min USLA uppdatering här i veckan men jag har faktiskt jobbat sjukt mycket och när man jobbar kvällspassen är man pretty tired när man kommer hem. Därav tystnaden här på bloggen.-
Men idag har jag i alla fall varit ledig och det firade genom att råka sova till halv två (inte planerat, OKEJ!?) och sen har jag gått en sväng på stan. Det är ju dock så fruktat mycket folk att man får klaustrofobi och inte orkar titta på något seriöst (som jag iof inte ska då jag är så gott som luspank!)

Anywaay, nu är jag hemma och har köpt med mig en sallad jag alldeles strax ska trycka i mig. Att jag äter så nyttigt kompenserar jag sedan upp med att dricka cola till. Men faktum är att jag helt och hållet har slutat med sötsaker (Bravo!), vi får väl se hur länge det håller men kämparglöden är uppe i alla fall!

Nej, nu ska jag inte sitta här och surra utan ska gå och fixa mig lite krubb, har jag tur ligger det en avokado i kylen som jag kan hacka upp och äta till (det vore i och för sig för bra för att vara sant)..
Vad har ni gjort den här underbara måndagen? Berätta!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

men tack söta du! :) Jo visst kan jag de. Kan köra på ett sånt inlägg snart. Men anväder faktiskt inte mycket. Lite spray och jag är klar :) kram

2010-01-04 @ 19:59:12
URL: http://ndotter.se
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2010-01-05 @ 09:47:25
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0