Today is a day like any other

Eftersom jag skrev redan imorse att jag inte skulle göra något särskilt idag så var jag ju tvungen att hålla mitt ord ;) Därför har dagen gått ut på att titta på en miljon (snarare åtta) avsnitt av Gossip Girl, käkat avocado och druckiti T. MEN jag lyckades ändå med en nyttig grej - att städa mitt rum! Wow! Power to the Sara!

Imorgon är det måndag och jag är så ledig man kan bli. Mitt hjärta Nicole kommer till stan och vi ska hänga och mysa på i stan - kommer bli awesome! Och på kvällen ska vi modenördar från jobbet på Cheap mondays modevisning, också det mycket trevligt. Men vi hörs väl innan det? Det hoppas jag ;)

Jo! En till grej jag hann med idag - att boka klipptid! Det blev hos en tjej på Urban by Björn Axén och jag tror att min idé till mitt nya hår kommer bli skitsnygg, just wait and see. Det sker dock på fredag så det är några dagar kvar med den här risbusken till hår.
Nu ska jag sluta innan jag tröttar ut er. Fast seriöst, hur många har läst ända hit?

Anyways, godnatt finingar! Vi hörs imorgon :)
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag läste! :) Te och avocado är minn kopp te också! (Och hur löjligt blev inte det där..?)

Hoppas du gillade visningen!

2010-02-01 @ 20:25:53
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Delux

Jag läste bara det sista fetstilta. :)

2010-02-01 @ 21:11:08
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: nadja

blir kul att se håret :)

2010-02-02 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0