I figure ...

Jag önskar verkligen att jag hade haft en bra ursäkt till varför jag inte bloggat på några dagar, men det har jag tyvärr inte. Har bara jobbat och haft andra saker för mig på dagarna.. roligare än så blir det inte ;)

Sitter i min säng och tittar på konståkning - herrarnas fria program. Det är en sak ni inte visste om mig, att jag är ett konståkningsfreak. Det är väl något som hållt i sig från då jag själv åkte.
Imorgon är jag ledig så då ska vi väl kunna klämma in ett inlägg eller två.. Önskar att jag hade ett bra ställe här att fota dagens outfit så ni i alla fall skulle få det på dagarna ;)

nej, nu ska jag äta en mandarin och fortsätta titta här, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

konståkning är rätt kul att kolla på faktiskt, men jag är inget freak ;)

2010-01-22 @ 08:35:03
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0