AWARDS

Fick två stycken awards av söta Anni idag. Tack så mycket!



Reglerna:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Okej, då ska vi se ... 7 intressanta saker om mig:
- Jag är en väldigt orolig person som gillar att ha kontroll på saker och ting som händer omkring mig.
- Är GRYMT flygrädd - något som utvecklats det senaste året. Märkligt!
- Jag har kommit in i ett avokadoberoende och äter minst en avokado om dagen.
- Det är inte ovanligt att jag shoppar för att må lite bättre ;)
- Jag har en pinsamt stor celebrity-crush on Robert Pattinson, hahaha!
- Sen jag flyttat till stockholm är makaroner och köttbullar den enda måltiden jag lagat själv.
- Jag är beroende av att förändra mitt hår och så fort jag är nöjd vill jag prova på något nytt. Vilket inte alltid blir så lyckat ;)

Så ... dom sju bloggarna jag utmanar är: Johanna, Jennifer, Esmeralda, Ulrika, Beata, Erika och Johanna K.

Kommentarer
Postat av: Delux

Vem är det som gjort den där award grejen? Den är ialla fall kass på att stava. Antingen är det svenska Kreativ bloggare eller Creative Blogger.

2010-02-02 @ 23:04:33
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0