palecolours


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra där! Vi får höras igen om det när det närmar sig då =)

2009-10-03 @ 11:37:37
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Hamnade in på din blogg av en slump, kul och fin tycker jag :)

2009-10-05 @ 15:10:13
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej mitt barnbarn, här sitter jag i USA och läser din blogg, fantastiskt. Haft 23 grader varmt idag. Jag undrar vart du är bjuden på bloggfest? Ha de bra min tös.

Kram, kram, kram

2009-10-06 @ 06:16:56
Postat av: Anonym

Hörrö! Läste ditt sms men glömde att svara, och nu har den laddat ur och jag orkar inte ladda. Anyways, har plans för typ hela idag, måste hinna umgås med mammzor innan jag åker, har inte gjort det något alls i veckan jag har varit hemma, så jag kan inte styra nåt innan jag åker :/ men om du kommer till stockholm måste vi ju bygga ihop något! :O

2009-10-06 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0