Nya projekt ...

Sitter med en inpackning i håret nu, en sån där revlon color creme, ni vet?
Har gett mig in på ett evighetsprojekt (nej, nu skojjar jag) men det är inte lätt det ska ni veta ;)
Ni får ABSOLUT se resultatet sen, vågar inte visa nu för jag ser riktigt tääskig ut..

Idag kom i alla fall min mamma hit till storstan' så jag for in och mötte henne i stan för några timmar sen och nu har vi varit ute och käkat och hyrt Twilight, ska släpa med henne på New moon imorgon så då måste hon ha lite kött på benen ;) Det blir andra biobesöket med den filmen för min del!

Nej, nu är det utsjöljningsdags här så vi hörs snart!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Härlig stil du har! I like!

2009-11-30 @ 23:18:31
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Erika

GAAAALEEEEEET! :D VI MÅSTE VARA DET! Saknar dig med! PUSS <3

2009-12-01 @ 07:40:35
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0