Nya diana

Nu har jag ätit, epilerat mitt högra ben efter hårda påtryckningar av Sanna (första gången, you know!) Först var det ju helt okej men ju mer man närmade sig knät, ju ondare gjorde det. Haha!
Var ju somsagt på storheden och stan idag innan jag fikade men mamsen :) På myrorna ute på storis hittade jag ett supersött linne, visar senare. Men inne i butiken (monki, ofcourse) provade jag Diana knitted sweater i den nya färgen vi fått in. 50% av mina kollegor tycker färgen är ful men jag hör inte till dom så jag provade den och fell in love litegrann!

Visst är den fin? Jag tyckte om färgen supermycket ialla fall. Annars har jag ju redan den i vitt och hallonröd :p

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tycker den är fin! Säkert jättesnyggt till vitt! Och sedan är ju modellen super.

2009-05-27 @ 09:36:22
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: hanna elina

har den med, gillar den sjukt mkt! :)

2009-06-10 @ 15:35:20
URL: http://hhanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0