I´m back!

Efter en oplanerad bloggpause är jag nu fit for fight igen..
Tänkte ägna ett helt inlägg åt valborg lite senare och nu bara gå igenom vad som hänt sen i ... torsdags (!)


Fredag: Vaknade upp och var pigg och kry (!) och tog bussen hem till piteå någongång vid ett tror jag. När jag kom hem slängde jag på mig ett par jeansshorts och ett linne och lade mig på gården och stekte några timmar (typ till klockan sex!) Vi grillade grillspett med lax, tomat, paprika, squach (stavning?) och haloumi och åt potatissallad till det. Typ godaste maten på länge.

Lördag: Jag och mamma gick ner på stan och gjorde några ärenden och jag köpte en superfin axelbandslös bh från H&M.
På eftermiddagen fick vi främmande från min tremänning från Stockholm och hennes mamma så då sattt vi ute i trädgården och fikade. Mycket mysigt! Agnes kom förbi på cykel så jag haffade henne och pratade en kvart - tjugo.

Söndag: Hade bestämt att jag skulle tillbringa lite kvalitétid med min kusin Moa denna dag så det var det jag gjorde mest hela dagen. JO! På kvällen blev jag alldeles rosslig i halsen och frös ... Dam, dam daaaaam!!

Måndag: Denna dag var ju till för skola men riktigt så blev det inte. Jag kom mig inte ur sängen och blev bekräftad med feber. Kul! I alla fall, mitt på dagen plingade det på dörren och där stod en postgubbe med ett stort paket och en lapp som jag skulle signa. Och när jag öppnade paketet såg jag vad det var - MIN BALKLÄNNING! Den är underbar, sitter perfa och jag kommer se ut som en prinsessa i den! :D Ni får se den när det blir baldags.

Tisdag: Just det! Det är idag, det. Idag är jag också hemma från skolan och har bokat en balbiljett, beställt nytt löshår och ska strax boka tid för nagelförlängning! ;D Najsprice!



'

Såhär har min katt legat på mig i typ fyra dagar nu ;P Kelsjuka mango!

Kommentarer
Postat av: N A A D I A

Vill ba önska dig en skön kväll! :)

2009-05-05 @ 19:15:02
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Clara

Ha en bra kväll, puss!

2009-05-05 @ 20:54:15
URL: http://gatiita.blogg.se/
Postat av: sofia

vem ska du gå på balen med ?

2009-05-06 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0