Svaren på frågorna - del 2

Har du pojkvän? Vem var din senaste pojkvän?

Nej, det har jag inte ...

Du har verkligen konstiga tänder.
Tack. Du med.

Vars kommer din skinnjacka med luva ifrån? Och hur mycket fick du betala för den?

Den kommer från Cubus och kostade 500 kronor om jag inte minns helt galet

Har du en pojkvän?
Nej.

Festar du aldrig?
Jo, det gör jag.

Träffar du aldrig din pappa?
Nixpix. Vi har inte den bästa relationen han och jag.

Hur mycket tjänar du i timmen på monki?
Som en vanlig lön inom handeln, skriver inga siffror här.

Tjänar du pengar på bloggen?
Lite småsummor än så länge. Men det stiger ...

Hur många läsare har du?
Svarade på den frågan under "Svaren på frågorna - del 1" här nedanför.

Hur länge har du haft din piercing?
Jag gjorde den några dagar efter min sextonårsdag. Sååå ... två och ett halvt år.

Vad har monki för hemsida? Kan du länka? <3

www.monkigirl.se

Vad har du för jobb??
Jag jobbar på Monki här i Luleå.

Gillar den vita kjolen i headern högst uppe till höger. varifrån är den?

Den är köpt på H&M´s barnavdelning förra sommaren.

Du som jobbar på monki i luleå, har ni mycket av det som finns på hemsidan? (då tänkte jag de nya klädesplaggen som har kommit in på själva hemsidan)
Haha hoppas på en bra svar, för jags ak fasen dit nästa vecka.

Vi får ju in nya saker hela tiden, men en del av det "nya" på hemsidan har vi, ja.

Hur kombinerar du ditt jobb på MONKI med skolan? Får du liksom ta ledigt från skolan eftersom du arbetar med mode som likaså står som fokus i ditt program?
Nej, jag får inte ta ledigt för att det hör till samma genre, men jag har inga långa dagar på mitt schema och väldigt få lektioner så det går att balansera. Men det är klart, nu och fram till studenten kommer jag inte ha så mycket fritid då jag faktiskt har ett jobb som jag måste sköta (och VILL, såklart) och skolan kommer bli lite lidande av detta, men fungera gör det alltid.

Hur ser din perfekta (dröm)dag ut? Vars spenderas den? Med vem? Aktiviteter?
Oj, vilken svår fråga. Den spenderas nog i Stockholm eller Spanien. Tillsammans med vänner och släktingar som jag älskar. Kanske tar det lugnt på morgonen/förmiddagen. Typ solar eller bara umgås eller något, sen en sväng på stan och bara glida runt. Sitta på något fik och njuta, för att sedan gå ut och äta på restaurang på kvällen. En heldag med dom jag älskar helt enkelt!



Blev inte lika långt denna gång men här har ni dom sista frågorna i alla fall :)
Vad gör ni ikväll? Själv ser jag GG :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh bitchiga svar

2009-04-04 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0