Nu är det dagen slut

... i alla fall för mig.
Har sett nya säsongen av Project Runway nu ikväll och efter det dubbla avsnitt av scrubs (FAVORIT!) men nu håller mina ögonlock bokstavligt talat på att ramla ner och jag har inte tänkt att sova ännu en natt i soffan :P

Imorgon ska jag träffa min kompis Evelina på stan för fika. Kanske det börjar bli lite mycket fika nu men det är ju både så trevligt och socialt :) Sen vet jag inte vad som händer på eftermiddagen. Vi får se var dagen bär ;)

Nej nu somnar jag!! Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Zäta

scrubs är bäst ;D

2009-03-03 @ 09:48:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: behöver jag ens säga?

sarakorv, om du typ inte använder den så ofta (jag har typ.. aldrig sett dig ha den) så köper jag massorgärna din lila tunika från gina tricot som hänger i din garderob med spegeln ganska långt till vänster (såg den när jag raidade ditt rum) som du har en svart likadan nästa gång jag får les moneys :)



om inte, ANVÄND DEN :) den är hur snygg som helst <3

du skulle passa grymt bra i den färgen dessutom! :D

2009-03-03 @ 09:52:24
Postat av: Sara

agneskorv, nu vet jag inte vilken du menar riktigt. Typ den lila med knappar? Jo, nog får du köpa den nog :) Just tell me when and how ;)

2009-03-03 @ 11:09:03
URL: http://stilmedsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0