Lördag den fjortonde mars

Idag har jag haft en riktigt hektisk dag.
Steg upp vid åtta, duschade, sminkade mig och åt frukost. Sen kom Erika hit och vi promenerade ner på stan för att låna kläder och asseccoarer till dagens photoshoot. Sen till Piteå-Tidningen för att fota allt, vid halv tre blev vi klara och då gick vi och lämnade tillbaka allt på stan för att sedan gå till Ica Kvantum och handla godsaker inför kvällens melodifestival..
Nu sitter jag i min säng här och snart får vi middagsgäster, men jag ska tillbringa min kväll från åtta och framåt hos Erika.
Vad gör ni ikväll?

Tänkte bjuda er på backstage-bilder från plåtningen.


VIsst har jag fin hållning? Hahah!
Jag och min älskade mamma <3

Kommentarer
Postat av: SARA

lägger du upp bilderna från plåtningen sen? vore kul att se :D :D kram på dig!

2009-03-14 @ 18:55:35
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vintageskatter och loppisfynd finns här:



handmedownbloppis.blogspot.com/



Just nu kläder från Rodebjer, Carin Wester, Comme des Garcons for H&M, Mulberry, spetsbody, vintage klänningar och skor!

2009-03-14 @ 22:48:16
URL: http://handmedownbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0