Jag behöver inte säga förlåt ...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill inte be om förlåtelse för att jag inte bloggat för om sanningen ska fram så bloggar jag inte för eran skull utan för min egen. Jag har inte haft behov av att blogga förrän nu.

Imorgon är det måndag. Vilket innebär sista måndagen i gymnasiet FÖR ALLTID! shit vad sjukt.
Det kanske är lite av den anledningen jag vill blogga nu också: Jag vill ha kvar mina sista gymnasieminnen på något annat ställe än i huvet.
Morgondagen ser ut som sådan:

09.00 Nagelförlängning, Xtreme beauty
12.30 Fika med klassen och våran samhällslärare
13.30 En tur på stan för att inhandla det sista till balen
18.00 Grillkväll med klassen hos våran ena klassföreståndare Karin

Igårkväll var det personalfest på färjan och Allstars. RIktigt, riktigt trevligt! Lägger ut bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0