B A C K O N T R A C K

Jag hade tänkt sluta blogga. Men nu är jag tillbaka igen. Det kändes faktiskt tråkigt och tomt utan bloggen så den får hänga kvar ett tag till :)
Vad har hänt sen sist då? Jag har tagit studenten (skriver om det + visar bilder sen), haft studentskiva och fått en systemkamera av min släkt (Nikon D60, tack!), legat sjuk i feber och förkylning, jobbat och flyttat. En hel del lixom :P 

Självklart har jag fotat mycket den senaste veckan men jag orkar faktiskt inte berätta om allt så vi kör härifrån istället :)
Idag ska jag och mamma på "släktträff" hos mormor och morfar och träffa en släkting som är här från Amerika, så nu på eftermiddagen har jag duschat och fixat mig till det, dock inte valt kläder som är mitt största bekymmer nu för just nu ser jag ut såhär:

 
(visst blir det fina bilder med nya kameran, btw? :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter som om det vart en händelserik tid!

2009-06-24 @ 21:54:35
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0