Tisdag den tjugosjunde

Godmorgon på er, allesammans!
Sitter i skrivande stund och äter två falurågrut-mackor med ost på och ett juiceglas här i sängen. Vakna med The Voice är på teve och har redan fixat maken :) Niceprice..
Börjar inte förrän tio och min buss går halv tio så det är ju luuuuuuuuugna puckar.

Måste bara passa på att tacka er så mycket för alla fina kommentarer, det är oerhört roligt att läsa att ni tycker om det jag skriver och har på mig. TACK <3 Och mitt läsarantal stiger för varje dag så ni som hittat hit idag - häng kvar, vettja. Jag är inte farlig ;) Moahaha :D

Nej, nu ska jag käka this mackor, ha en underbar tisdag. Jo!! Ska till Piteå idag så vi hörs där :P
PUUSSS

Kommentarer
Postat av: c

vad ska du göra i piteå då? :)

2009-01-27 @ 08:53:24
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: Aschmanda

Hej hej, snygg design :) Kolla gärna min blogg och ställ en fråga på min frågestund jag har just nu !



Ha det bäst !

2009-01-27 @ 17:06:01
URL: http://www.aschmanda.devote.se/
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-27 @ 21:16:57
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0