Styr min kropp mig?

Åhhh, sitter här i långkalsonger och stor apsnygg (ironi!) tee i min säng med en kladdkaksbit och känner bara hur min kropp skriker: "neeej! JAG VILL JU INTE HA NÅGRA MERA SÖTSAKER HAR JAG JU SAGT!!" och ändå tar jag en tugga och får värsta illamåendekänslan.. uuuh! Har en halv kladdkaka i kylen, chips och cola och jag vill bara gå och
slänga bort allt, men ändå sparar jag det till nästa kväll och tar tre tuggor och känner samma känsla igen. VAD ÄR FELET? Styr min kropp mig?

Jag vill ju inte äta det, sötsaker, alltså. Det är ju inte bra i något sammanhang. Och nu när jag har slutat träna hårt tre gånger i veckan är det ju ännu sämre..

En kladdkaksbit med omkretsen 10 cm ligger på en tallrik en halv meter ifrån mig nu och jag lovar att så fort jag har tryckt på publicera kommer omkretsen att minska till 7 cm.

jaja, värt inlägg men jag vill faktiskt börja skriva allt jag känner och inte bara "det här hade jag på mig idag ..." Do you see my point? 

ÅH NEJ! Nu tog jag en bit. Vad var det jag sa???!! 

Kommentarer
Postat av: kattis

Så kan jag känna ibland, så sjukt jobbigt och speciellt jobbigt när man egentligen inte vill ha. =/

2009-01-14 @ 23:21:18
URL: http://elegante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0