Svar på tal på valentine´s day!

Har fått några frågor på senare tid som jag tänkte att jag skulle svara på nu :)
Vad roligt med frågor :) Keep up the good work!

1.emilia om just nu:

Hejsan, jag undrar en sak om hårförlängning :) När du hade löshår, vad hade du då lagt fast dom med? Clips eller microringar? Har du något bra tips på ngn sida eller så, som man kan beställa ifrån? funderar på riktigt hår då, inte syntet. Mvh / emilia :)

Svar: Hej Emilia! Den sista omgången med löshår som jag hade så använde jag clips då det är så smidigt då man inte behöver sova på håret för det sliter så mycket. Jag har även använt "weaving" förut då man syr fast håret i en liten fläta av ens eget hår. Jag har en kompis som använde microringar och det är ingen hit. Dom släpper väldigt lätt.
Jag har köpt mitt hår som jag har nu från en liten butik i stockholm som man inte kan beställa ifrån på internet. Men förut har jag beställt från TajMahal, och det är helt okej hår tycker jag. Annars har jag ett färdigsytt clips-set med 50 cm långt hår i färgen mellanbrun som jag ska sälja., Det räcker gott och väl till en hel förlängning :)

2. Sara om today´s wish outfit:
Snyggt! :) Vad ska man skriva på invitation code , när man registrerar sig på looklet?

Svar: Man måste få koden i ett mail, det kan ta några dagar. Sen kan du logga in med hjälp av den.

3. Anonym om Fredag:

Hejsan! Jag såg tidigare att du länkande en sida där man kan få betalt för att ha ett företags annons på sin blogg! Finns det inget annan sida som tillåter minderåriga göra det? Eftersom den du länkade inte gjorde det.

Svar: Jag har en kompis som blivit medlem på affiliator.se och hon är inte arton år än, så du kan ju testa där :)

4. Emelie om Fredag:

vad har du för läppstift/glans? :)

Svar: Jag använder två olika, det första är Loréal Glam shine och det andra är ett ljusrosa glittrigt från Maybelline. Kan visa färgerna senare.

5. lisa om Godmorgon:

gud vad brun du är! är solarium hemligheten?

Svar:
Det är en mix av solarium och brun utan sol, dock så var det ett tag sedan jag gjorde något utav dessa så jag har börjat tappa mycket färg :/

6. jane om Dagens outfit - 030209:

vad heter ditt favvo fik -ställe????

Svar: MItt favorit-fik om man ska prata lite ostört är Ekbergs Konditori här i piteå, annars gillar jag Krokodil, också det här i piteå.

Kommentarer
Postat av: emilia

okej, tack för att du svara o tack för tipsen :). Jahaja okej, men du hur ser den bruna färgen ut ungefär? hade du kunnat skicka via mail någon bild på hur den ser ut. Och hur mkt hade du tänkt sälja din färdiga clips-hårförlängning för? Funderar på om jag kanske ska ta och slå till om du nu ändå tänker sälja om de är rätt färg dvs :). Det är nämligen första gången som jag hade tänkt pröva att sätta förlängning. Så det kan vara bra att få tips och hjälp ifrån ngn som prövat det redan, eller köpa färdigt ifrån dig tex. om du ska sälja.;D

2009-02-14 @ 15:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0