Dagens outfit - 240209

Hej allihopa!
Förlåt att jag inte bloggat så himla bra på sista tiden men det är så svårt att få tid när jag inte är hemma så himla mycket. Men jag ska i alla fall försöka bättra mig på den fronten.

I alla fall ... För att svara på en fråga jag fick igår: Ja, jag ska pendla, i alla fall i sommar då jag inte vill skaffa en lägenhet i luleå över sommaren men förhoppningsvis får jag en till hösten så jag kan flytta dit.

Idag har jag haft på mig en kjol från H&M:s barnavdelning, Tröja från Gina Tricot, Leggings från Rut m.fl. och örhängen från Ur och Penn.



Kommentarer
Postat av: the healthy ghost

Love the skirt

xx

2009-02-24 @ 22:49:46
URL: http://thehealthyghost.blogspot.com
Postat av: Anonym

"flytta", säg inte att du blir fast i luleå? D:

2009-02-25 @ 19:44:25
Postat av: hanna elina

vad söt:)

2009-02-26 @ 12:42:00
URL: http://hhanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0