Sara goes dark?

Inte i sinnet alltså, utan i håret ;) Fast jag tror inte det blev så mörkt. Phu!

Det är alltså toning jag snackar om :P Jag och erika har precis sköljt ur våra hår från toning och nu är spänningen olidlig för att se om det blev bra. Det hoppas vi :P


Visst är vi snygga med färgen i håret? :P



Har ju inte hunnit skriva något om min dag så jag gör det nu  :P
Vaknade vid tio av att Erika ringde, hon hade slutat skolan då. Haha! Så hon kom hit och följde mig och solade, sen fixade vi oss för att ge oss ner på stan. Där blev det inhandling av toning och en macka på subland.
Ikväll har vi bara typ hängt i soffan med cola och riskakor, snackat och tonat håret. Myspys och perfekta sysslor på en ledig dag som denna :)

Nu ska jag torka håret och se hur det här blev egentligen ...
Visar resultat lite senare. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0