Nu tar jag helg!

Har precis slutat jobba och sitter och väntar på min buss som går om fyrtio minuter. WIHO!
Nu är det helg och jag ska vara ledig både lördag och söndag så det ska bli mysigt och framförallt utvilande (fint ord, huh?)

Något som är mindre roligt är att när jag gick till jobbet så bedömde jag att det räckte med en tunn kofta eftersom att det var (då) tjugofem grader varmt ute. Nu - ett X antal timmar senare är det lite mindre varmt och jag ser inte fram emot att gå ut. Nej, tack till hösten säger jag!

När jag kommer hem tänkte jag slänga i mig något ätbart och sen visa dagens outfit plus min nya hårfärg. Det var också en tjej som ville veta vad jag använder för läppglans men det är inte bara ett så det tänkte jag också visa er :P

Vi hörs om ett tag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0