Höstlista

Hittade denna roliga lista hos Anni, och tänkte besvara den själv ;)

Din stil i en mening: Rockchic meets a leopard. ... Typ :P
Stilförebild:
Snygga tjejer på stockholmstreetstyle, Ashley Olsen
Vilket är ditt favoritmärke inför hösten:
ACNE! Alltid acne, men även whyred med sina snygga tröjor!
Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten:
BikBok, Gina Tricot, Lindex, H&M och ... ofcourse: MONKI!
Vad inspireras du av:
Bloggar, bloggar, mer bloggar!
Vad tror du på inför hösten:
För mig? Skinndetaljer, vitt, svart och grått, stickat, oversize, överdos av smycken, basplagg, rutiga skjortor!
Det bästa basplagget inför hösten:
Ett par riktigt snygga leggings. Eller ett par vassa heels!
Vilka skor tror du på i höst:
Klumpiga, höga, svarta klackar, mockaplatåer och mc-stövlar.
En ideal höstoutfit: Jag kommer bo i en rutig flannelskjorta till svarta jeans med skinndetaljer, stora silvriga kedjor runt halsen, höga, svarta stövletter och en grå beanie (mössa)
Tre saker på höstens önskelista: En grå mössa, en mockajacka i mc-modell och ett par grymma skor!
Ditt senaste köp: En skjorta, visar aaaaalldeles strax.
Do's and don'ts:
Egentligen tycker jag inte om att "förbjuda" vissa plagg för jag vet att jag kommer ta på mig dom en dag förr eller senare. Klä dig i det du tycker passar dig.. Och på "do"-sidan tycker jag att det finns så grymt mycket snygga plagg i butik just nu så köp på dig en riktigt bra, varm (!) basgarderob, snygga smycken och ett par bekväma och gåvänliga skor och addera det du redan har i din garderob. MIXA! helt enkelt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0