Godmorgon!

Har precis tryckt i mig en frukost bestående av youghurt, te, juice och riskakor. Mmm...
Nu på morgonen har jag varit och solat och bättrat på brännan lite när inte solen är framme här i norr.
Av någon anledning så solar jag alltid i "lyx"-solariumet. Ni vet, med speciella ansiktskanoner, möjlighet att koppla in sin iPod och den obligatoriska rösten som hälsar en välkommen och berättar om dom olika funktionerna. Det kostar säkert tjugo kronor mer varje soltillfälle men ändå så kan jag bara sola i det solariumet. Tvångstanke?



Idag är det söndag och min söndag kommer jag spendera med Linda. Vi ska nog ta en fika inne i stan och gå en sväng där och senare ikväll ska jag och min mamma på middag. Kul! :D

Vad ska ni kära läsare göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0