Frågor och svar.

Postat av: nyfiken

1. brukar du ofta vara i stockholm? har du släkt där isåfall eller bor du på hotell/vandrarhem?
2.vilket klädesplagg skulle du aldrialdrig ta på dig?
3.är du singel?
4.hur många läsare är du uppe i nu?
5.hur skulle du beskriva din stil?
6.Du byter hårfärg ganska ofta ser jag, blir ditt hår aldrig nött och slitet? vilken färg trivs du bäst i?
7. var vil du bo när du blir stor?

Svar:
1. Vanligtvis brukar jag besöka Stockholm 2-3 gånger per år. Men iår har jag bara varit där en gång, ska dock dit i början av oktober. Förut bodde min morbror med familj där, så då brukade vi bo där. Men nu har dom flyttat till USA så det blir lite svårt men annars bor jag på hotell.
2. Jag är inte så att jag säger "aldrig" åt ett klädesplagg. Det gjorde jag förut men nu har jag på mig sånt jag sa att jag aldrig skulle ha så jag är ganska öppen för allt. En kroppsstrumpa kanske skulle vara lite "out-there" :P
3. Ja det är jag.
4. Jag vill inte säga hur många läsare jag har nu, men jag kan säga att det ökar kraftigt varje dag och det är superkul.
5. Jaa ... hm ... Jag är som flera personer, ibland har jag på mig saker som väcker mer uppmärksamhet (vilket inte är så svårt här i luleå) än andra.
6. Jo, jag färgar mitt hår rätt ofta, fast nu var det ju augusti sist så ska försöka behålla den här hårfärgen ett tag nu. Men jo, nog blir det lite slitet ibland och då gör jag inpackning en gång i veckan. Jag trivs nog ändå bäst i mellan/ljusbrun.
7. Jag vill bo i någon större stad. Inte luleå och inte piteå. Stockholm, Göteborg, New York? jag är öppen för förslag.


Postat av: Nina
Pluggar du? Vad och vart? Kram!

Svar: Ja, jag går tredje året på gymnasiet här i luleå. Jag går hantverksprogrammet - mode och design. SUPERKUL!


Kommentarer
Postat av: Rebecca B

Hej Sara!

Vill bara tala om att du är en spersöt tjej med helt underbar stil! Din blogg skulle du kunna utvecklas lite mer, men den är spontan och underhållande, och det är kanon! Jag tycker absolut att du (när du är vuxen nog) ska ta dig ifrån Piteå/Luleå/den lilla stadendu bor i, för att bli designer, om det ä det du vill. Börja med en flytt till stockholm och ta det sedan som det kommer. Stockholm är en ganska liten storstad (ibland känns det som at jag bor i en småstad, precis som du)ska du veta. :-) Jag kikar in här iband för att få inspiration till nya klädköp och nya outfit-kombinationer, tack fö det! :-)



Kram! /Rebecca, 20, Sthlm

2008-09-17 @ 10:20:35
Postat av: felix

Håller med ovanstående!

2008-09-17 @ 12:29:05
Postat av: bitte

fin blogg

2008-09-17 @ 15:46:58
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: molly

sv: Tack så mycket detsamma!

2008-09-17 @ 17:11:51
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0