Dagens outfit - 170908

Godmorgon alla morgonmänniskor! ;)
Idag när jag steg upp (kvart i sex) så gick jag i duschen och när jag kom ut tog jag det rätt lugnt, men då ser jag på klockan att min buss går om 40 min!! Va tusan! Så då börjar jag stressa supermycket och när jag ska gå frågar jag sanna "Är du klar snart eller?" Vet ni vad jag får för svar? "Men bussen går ju om en timme!" Då har jag sett fel på klockan, mycket duktigt tycker jag.

Fick några frågor igår som jag tänkte svara på nu då, men först en dagens outfit.



- Jeans köpta i Spanien - Svart linne från Gina Tricot - Kort tisha från Åhléns - Klocka från Ur&Penn - Örhängen från Happy People -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0