Home sweet home

Nu är jag hemma ... på riktigt.

Kom ju till kallax igår vid tio tiden, men jag sov hemma i piteå inatt för att jag inte hade någon frukost och ville inte vara helt själv i lägenheten, men nu är jag här.
Idag har vi haft träning i fyra timmar med Mandy från kanada som har varit här som extra coach i veckan, superduktig var hon. Och ikväll har vi varit ute med några i laget och ätit på Waldorf.

Just nu ser jag på något skitfilm på trean och pysslar lite med en sak. Har en utåt sett ny sak som jag visar er lite senare eller möjligtvis inatt om jag blir klar. Spännande va?
Lägger också in lite bilder från resan senare. Ska blogga superbra i veckan då ni inte fick nästan något inlägg veckan som gick.

men sov gott alla söta, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0