Hektisk dag

Godmorgon alla tröttisar! ;)
Jag har precis kommit hem från ett solbesök på SunTan eftersom jag skippade det igår. Jag var så frusen när jag lade mig så det var riktigt härligt :)
Nu ska jag hoppa i duschen och sen göra mig iordning, packa lite och sen en sväng ner på stan och uträtta lite ärenden, bland annat lämna in min timrapport så jag får min lön någon gång. Sen ska jag också köpa en sjal som jag ska få av mamma i "förtidig-födelsedagspresent" :) hehe. Visar er sen.
Om jag hinner ska jag också fika med Evelina, beroende på när hon slutar och efter det blir jag hämtad av Linda och så ska vi hem till henne. Oj! Hoppas jag hinner med allt det här nu.. Jo, det måste jag ;)

Jo! Jag ska inte sova hemma ikväll så vi får se om jag bloggar något mer. men kika in för man vet ju aldrig ;P
Nej, nu ska jag hoppa i duschen så jag blir klar någon gång :P
Ha en fin dag. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Gillar du med "Rockstar" ?

2008-10-31 @ 12:12:26
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0