Godnatt!

Nu har jag gjort mig i ordning för kvällen samt städat undan llitegrann så jag kan vakna i ett riktigt fint rum :)
Tänkte berätta lite om min dag så ni får lite sänglektyr ;)
Vi åkte från Umeå vid ett med destination luleå. Mamma skulle nämligen skjutsa upp mig för det gick så knasigt med bussar. På vägen stannade vi vid McDonalds så jag fick mina äskade chicken mcnuggets :D Men från och med imorgon är det slut på sötsaker och godis. Nej, nu ska Sara leva ett sundare liv :)
I Luleå var jag och laget på Coop Arena och jobbade tiill halv sju, sen tog jag bussen hem till lägenheten där jag har myst med godis samt pepsi (for the last time ...) Det var riktigt najs och somvanligt tänkte jag gå och lägga mig tidigt men se hur bra det gick ;)

Nu ska jag ta och släcka ner här så jag får min skönhetssömn. Imorgon blir en krävande dag med skola till kvart i två, sen buss till Piteå för att gå till tandläkaren (hjälp!!) och nästan direkt tillbaka till luleå för träning. Hoppas nu bara att jag hinner med alla bussar jag ska pricka in ...

Nej, om det är någon som orkade läsa denna långa text så ... grattis! Men nu säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Verkligen fin blogg!

2008-11-24 @ 08:29:07
URL: http://tildaforsgren.blogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

orkade inte, men läste nåt med umeå och luleå heh :D har ni mycket snö?

2008-11-24 @ 08:42:37
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0