Godmorgon!

Ni kanske undrar vad jag gör uppe vid den här tiden?
Det är i alla fall för att det är helt vanligt för mig eftersom jag pendlar 6 mil (1 h) varje dag. Eller åtminstånde gjorde jag det i ett och ett halvt år innan jag fick min lägenhet, nu åker jag bara den sträckan två gånger i veckan. Så hiiimla skönt! Vet ni vad? Det är nollgradigt ute!! Helt fruktansvärt. Nu blir det vinterjackan på igen :/
Nu ska jag sminka mig. Om jag är riktigt snabb kanske jag hinner slänga in en outfit bild också.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

nollgradigt? Galet! Det är riktigt ruggigt i sthlm, men vi har ändå 24 grader :P Ha en fin dag! Kramar

2008-05-12 @ 12:22:13
URL: http://annihoney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0