Mina tankar

När man är ledig på dagarna och ens kompisar går i skolan så går jag omkring och funderar på allt möjligt.
Och dagens tankar har kretsat kring den kommande månadens utgifter.
Eftersom jag flyttar hemifrån nu i veckan (AAAH! JAG BLIR KNÄPP NÄR JAG ENS TÄNKER TANKEN!) och fortfarande går i skolan så kan jag ju inte ha något jobb som kan försörja mig. Jag får ju inackorderingsbidraget men det räcker ju bara till hyran.
Så jag ligger nu i soffan och funderar och tänker på allt som jag vill köpa men som inte kommer att vara aktuellt på ett tag. Vi ska ju betala mat, el, busskort, typ tvättmedel och diskmedel och sånt. Var tusan ska jag få pengar ifrån?

Nu ska jag sätta mig och göra en månadsbudget (klockan elva på kvällen) och sen ska jag nog sova.
Hoppas ni haft en trevlig kväll.

XoXo
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0