Levis-skjorta och mittbena

Ikväll är det partaj igen. Och denna gång med 90-tals tema. Jag har rotat runt bland mammas gamla kläder i källaren och kom tilslut fram till en outfit som kommer blow all med storm! (bra svengelska där, Sara)
image201

Vad tycker ni då? Har jag lyckats?

Jag har i alla fulla fall på mig en Levi´s skjorta
Midjebälte från min mormor
AA- fodral från Gina Tricot
Leggings från H&M
Knästrumpor från Lindex eller möjligtvis H&M
Skorna har jag ingen aning om vart dom är ifrån. Också dom ett fynd i källaren.


Kommentarer
Postat av: Louise

men snälla, kalla det inte för "AA-fodral" när den kommer från gina tricot och inte från american apparel!

2008-03-24 @ 20:49:30
Postat av: Lisa

Känns inte som 90 tal faktiskt.. känns lite fegt osh prydligt.. du skulle ha öst på..

2008-03-24 @ 21:13:07
Postat av: mathilda

Älskar din stil :D

2008-03-25 @ 14:51:17
URL: http://gronkvist.blogg.se
Postat av: lina

älskar din blogg. du
borde uppdatera oftare bara

2008-03-27 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0