Kärlek till er

Även om jag inte ens är nära dom största bloggarna i besöks och kommentar-antal så är ni som läser så himla söta med mig. Skriver massa fina kommentarer och ger mig tips och trix. Keep up the good work.

Idag är det Torsdag. Då är det en lugn dag vanligtvis men jag ska städa och fixa och dona lite grann för ikväll får vi tydligen främmande. Och sen har jag ju cheerträning också. Icket att förglömma.

Jag vet inte riktigt vad som är på tok med min katt. Jag tror hon är lite rastlös. Går omkring och vet inte riktigt vart hon ska ta vägen. Sen stannar hon och sätter sig bakom en sopkorg. Alltså, what´s up, katten?

Nu ska jag kolla runt lite och göra ett "dagens-vill-ha" kollage.
Titta gärna in om en kvart sådär så är det nog kirrat då ska ni se.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica A.

Snygg sida :)

Var gärna med och tävla på min sida, man kan vinna jätte fina smycken och hela 10 vinnare ska utses! :)

Ha en bra dag :)

2008-03-27 @ 12:55:34
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0